Deşi e vară şi e destulă monotonie în zonă, Cristian Manafu şi Evensys muncesc din greu pregătind ediţia Webstock din acest an. Vorbim de cea mai mare conferinţă de social media din România şi de o tradiţie deja creată (urmează a cincea ediţie).
De acest eveniment mă leagă destul amintiri plăcute: prima prezentare, un interviu într-o perioadă în care aveam cu totul alte planuri decât am acum şi cunoştinţa multor oameni pe care îi admir pentru ceea ce au creat în zona online.
Anul acesta, Webstock va avea loc pe 28 septembrie şi va găzdui cum a făcut-o și la edițiile anterioare, dincolo de conferinţe şi prezentări, compeţiţia Webstock Awards unde pot fi înscrise proiecte de social media lansate în ultimul an în România.
Înscrierile au loc în perioada 9 august – 5 septembrie si trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile: Publishing (including Photography), Utility, Viral, Social Networking, User Generated Content, Audio & Video (Online Music & Radio, Video Sharing & Online TV), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers’ Projects, Mobile applications si Others.
Cei interesați să participe pot solicita o invitaţie gratuită, în limita locurilor disponibile.
Am fost zgârcit cu evenimentele în ultima perioada, dar ştiu că Webstock nu trebuie ratat dacă lucrezi în online, dacă îţi place social media, dacă eşti în publicitate şi PR sau te ocupi de produsele unei companii.