Aseară, la petrecerea de lansare Desperados, după două ore, Hala Automatica se umpluse până la refuz. A fost într-adevăr o petrecere nebună cu șerpi (nu pot să uit acel boa care mi-a aterizat în poală în mijlocul unei discuții cu Carmen), flăcări, iguane, o capelă în stil Las Vegas, salon de tatuaje temporare, tot felul de animatori, bloggeri și personalități publice.
Cu siguranță, petrecerea de aseară a fost cea mai mare de anul acesta. Înăuntru era plin, însă afară coada era demnă de alte vremuri de multe apuse.
După ce ieșisem, mă gândeam care a fost rețeta de comunicare care a trezit atât de mult interes pentru un eveniment de lansare (trecând peste berea gratuită și formațiile care au concertat) încât o hală în care încap câteva mii de oameni devenise insuficientă, iar mulți – spre miezul nopții – nu au mai putut intra nici cu invitații.
A fost un început bun pentru un brand nou pe piața românească.
Poze: Desperados Party
Au mai scris: Chinezu, Bobby, Hoinaru, Andu, Piticu, Auraş, Doro, Alex Negrea.
Am aparut si eu la porti, aseara, nu cu una, ci cu doua invitatii, ambele valide, confirmate si rasconfirmate.
Nu vreau sa par acru, ca nu-mi plac oamenii acri, dar sa emiti in mod deliberat invitatii in numar mult mai mare decat ai de gand sa onorezi, te duce cu gandul la cateva scenarii:
1. eroare umana. cam greu de inghitit, la o campanie atat de bine concertata
2. nesimtire/arogantza. posibile, traim in romania. as vrea sa nu ma gandesc la versiunea asta
3. act deliberat.
– ca sa obtii la poarta cozi notabile si mediatizabile (ca acum asa e moda, de cand cu cozile din fata magazinelor Apple la lansarea de produse noi, iar noi, romanii suntem excelenti adopteri de mode noi)
– ca sa subliniezi, subliminal, idea ca produsul pe care-l promovezi se adreseaza doar elitelor. pentru ca, nu?, doar elitele, in mare, au avut acces. miscare foarte inteligenta, daca asta s-a urmarit
Adrian, ma bucur pentru tine si pentru cei care au reusit sa intre, dar imi pare rau ca alegi sa vezi doar partea comfortabila a si placuta a lucrurilor.
Lansarea asta a fost un inceput bun doar in ochii celor putini alesi care s-au putut bucura de ea, printre care si tu si alti oameni cu o rezonanta mai mare in online-ul nostru. In ochii celorlalti, insa, mult mai numerosi, a fost o mare rusine si o palma data publicului roman peste fatza, din prima, ca la tzara, preventiv.
Pingback: #desperadosparty si efectul WOM | Fishington Post
Eros, într-adevăr, am înțeles că au fost mai multe agenții care s-au ocupat de eveniment și au existat, din păcate, nepotriviri. Probabil nici ei nu se așeptau la un asemenea aflux de oameni.
Nu e un brand din clasa “muncitorească”, însă nu cred că s-a dorit accentuată ideea cu elitete:)
S-ar fi putut gândi și la o petrecere în aer liber 🙂
Spațiu mai mare, mai mulți oameni fericiți.
Pingback: |AurasMihai. Online-ing
Been there… cu greu am reusit sa intru .. nu comentez aspectul asta …
Multumesc pentru invitatie!
http://twitter.com/#!/emanuel1986alex/status/68993668027133952
Doro, e o idee:)
Em, pentru puţin
Si m-am tinut de cuvant si cu tricoul :)) Senzatie :)))
Pingback: M-am casatorit ca o Desperados! « Alina Constantinescu
Pe invitatia mea era ora 19.30. Pe alte invitatii a fost ora 21. Daca toata lumea venea exact atunci cand scria pe invitatie, ar fi ramas pe afara doar cei cu invitatii prin SMS. Probabil ca nici organizatorii nu s-au asteptat la acest succes…. 🙂