Cum văd bloggerii implicarea socială

0 Flares 0 Flares ×

În Raportul Bilanţului Responsabilităţii Sociale pe 2010 – răspunsurile mele le-am dat aici -am găsit câteva idei interesante atât pentru bloggeri, cât şi pentru companii:
– cele mai apreciate companii: Petrom, Vodafone, Raiffeisen Bank
– cel mai menţionat criteriu de apreciere a unei companii: investiţiile în protecţia mediului înconjurător
– a crescut gradul de mulţumire cu privire la implicarea companiilor în societate (o tendinţă în strânsă legătură cu o mai mare deschidere a bloggerilor de a discuta public tema CSR)
– cele mai frecvente nemulţumiri: superficialitatea implicării, investiţia disproporţionată în anumite cauze şi ignorarea altora
– de asemenea, liderii de opinie se aşteaptă la o mai mare intervenţie în “dezvoltarea comunităţilor locale”

grafic_item5

Citeşte întreg raportul aici

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

5 thoughts on “Cum văd bloggerii implicarea socială

  1. Pingback: Andrei Ruse » Nici bloggerii nu-s pasionati de cultura

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *