În Raportul Bilanţului Responsabilităţii Sociale pe 2010 – răspunsurile mele le-am dat aici -am găsit câteva idei interesante atât pentru bloggeri, cât şi pentru companii:
– cele mai apreciate companii: Petrom, Vodafone, Raiffeisen Bank
– cel mai menţionat criteriu de apreciere a unei companii: investiţiile în protecţia mediului înconjurător
– a crescut gradul de mulţumire cu privire la implicarea companiilor în societate (o tendinţă în strânsă legătură cu o mai mare deschidere a bloggerilor de a discuta public tema CSR)
– cele mai frecvente nemulţumiri: superficialitatea implicării, investiţia disproporţionată în anumite cauze şi ignorarea altora
– de asemenea, liderii de opinie se aşteaptă la o mai mare intervenţie în “dezvoltarea comunităţilor locale”
Citeşte întreg raportul aici
e, la bloggeri mai speram eu sa nu vad cultura pe “fundul” listei de interes, dar s-a dus si asta. :))
Mai ales că era vorba de o alegere multiplă.
bun, bun
(în sensul că-ţi dau dreptate!:P)
Pingback: Andrei Ruse » Nici bloggerii nu-s pasionati de cultura