Plant Your Brand

0 Flares 0 Flares ×

IMG_3096 IMG_3252 IMG_3262 IMG_3177

IMG_3322 IMG_3181 IMG_3266 IMG_3256

[toate pozele]

Plant Your Brand este o şcoală de vară eco-publicitară unde, alături de Dan Dumitrescu, am cunoscut nişte oameni minunaţi. Nu doar că erau nişte tineri dispuşi să schimbe lumea – cine nu e? – ci mai ales pentru că erau nişte oameni care-şi puneau întrebări, iar întrebările erau premergătoare acţiunii şi implicării.

Mai mult decât atât, am realizat că atunci când vrei să schimbi lumea [pentru că nu e lumea noastră, e lumea părinţilor, e lumea construită dupa visele şi temerile lor], trebuie să ştii să comunici. Prin comunicare, îţi multiplici povestea şi poţi implica cât mai multi oameni în scenariul tău.
Pe de altă parte, mi-a fost dat să observ lipsa de implicare la un nivel mai larg în ce priveşte folosirea social media. Facebook e folosit la nivel mediu, de twitter au auzit câţiva şi nu-l folosea aproape nimeni. În cazul blogurilor, situaţia era la fel de slabă.

E cumva paradoxal. Sunt tineri (18-22 de ani) mult mai inteligenţi, mai umblaţi şi mai implicaţi decât eram noi la vârsta lor. În acelaşi timp, au în braţe internetul pe care nu-l folosesc intensiv ca instrument de schimbare socială şi personală.

PR  înseamnnă să faci un lucru, iar apoi să spui (bine) că l-ai făcut. Lucruri facem cu toţii, însă unde spunem că le-am făcut? Între prieteni, în grupul restrâns al cunoscuţilor?
Nu avem trusturi de presă la dispoziţie, nu avem emisiuni TV, însă avem social media, cel mai bun instrument de-a ne propaga mesajul la cât mai mulţi receptori, cea mai bună şansă de a filtra oameni cu interese şi aspiraţii comune.

Pentru a schimba lumea trebuie să ştim să comunicăm.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

6 thoughts on “Plant Your Brand

  1. Pingback: La Sirnaville | Adrian Ciubotaru

  2. Pingback: The Revolution will be emailed, texted, blogged, wikied… | Adrian Ciubotaru

  3. Pingback: Workshop de comunicare online pentru ONG-uri | Adrian Ciubotaru

Leave a Reply

Your email address will not be published.