Am fost plecat săptămâna asta prin țară și îmi pare rău că n-am apucat să anunț evenimentul de azi organizat de Revista Biz la finalul campaniei BCR Refinanțare.
Evenimentul – o premieră în sine – a fost un prilej de lămurire pentru atât pentru cei direct interesați de campaniile online (companii, agenții și bloggeri), cât și pentru cei deranjați de această campanie sau cei stresați de afluxul de mesaje sau (un termen popular în mediile online) hateri.
Dincolo de regula deja clasică în blogosferă (o campanie nu e bună dacă nu mă include și pe mine), pot spune că mi-a plăcut mult provocarea lansată de BCR (împreună cu Revista Biz și Blogal Initiative – Chinezu) pentru comunitate, o provocare care s-a dovedit inspirată ținând cont de rezultate, buzz-ul creat și precedentul care s-a stabilit cu această ocazie.
A fost o campanie dificilă (nu-i ușor să ambalezi un produs de refinanțare), o mișcare curajoasă (ținând cont de riscurile asumate și lipsa de control asupra mesajelor) și o inițiativă care va deveni studiu de caz clasic de campanie interactivă (buget versus rezultate, angajarea comunității și riscurile asumate).
Impresiile de la evenimentul de azi pot fi găsite pe hashtag-ul #refinantare, iar o monitorizare oferită de Zelist Monitor o găsești aici.