Pui o poză din piscină, de pe plajă, de la spa, din parc, iar cuvântul care rezumă și încoronează toată experiența este simplu: răsfăț. În plus, dacă te afli în fața unei prăjituri, a unui bol cu capșuni sau cu o înghețată în mână, răsfățul devine punctul culminant al zilei.
Acum câțiva ani, clișeul atotcuprinzător al psihologiei feminine se rezema pe verbul “a proteja” care, la fel, rezuma orice interacțiune cu un tampon, detergent, șampon sau deodorant. Era ca și cum cineva a descoperit marele insight al psihicului uman (femeile au nevoie să se simtă protejate) și l-au tradus apoi în orice promoție și în orice campanie.
Acum, cineva isteț din rândul studiilor de piață a dus lucrurile mai departe. Dacă tot s-a reușit protejarea femeilor, pasul următor, în această bulă ocrotitoare, este răsfățarea lor neîntreruptă. Curios lucru, dacă protejarea nu prea a prins la publicul larg, ideea răsfățului a devenit foarte populară și s-a transformat într-un alint generalizat.
Femeia nu mai dorește să fie respectată, sedusă sau provocată, s-a cocoțat între pernele răsfățului și cu greu o mai dai jos pentru că, cine-ar fi crezut, s-au descoperit în sfârșit beneficiile sociale ale infantilizării.
:))) femeia trebuie si respectată si sedusă si provocată, dar si rasfatata. Toate la un loc daca se poate:P