Câteva observaţii despre Social Media Summer Camp 2012

6 Flares 6 Flares ×

Mai puţini bloggeri ca la ediţiile celelalte, mai multe companii.

Cea mai bună prezentare – şi sunt multe de discutat pe această temă – de la Social Media Summer Camp 2012 a avut-o Mugur Pătraşcu.

Marta mi-a lăsat impresia că se luptă uneori cu morile de vânt. Să crească industria, să creeze conexiuni, să educe anumiţi bloggeri.

Cristian Manafu a strâns la un loc toate articolele despre Social Media Summer Camp.

O bila neagră pentru bloggeri: companiile au fost mai interesate de prezentările bloggerilor decât au fost aceştia interesaţi de prezentările oamenilor din companii. Senzaţie de suficienţă.

Mi-a plăcut mult exerciţiul de creativitate încercat într-una din zile. Participanţii din sală s-au grupat în echipe care au lucrat pe câteva briefuri, iar apoi şi-au prezentat ideile în faţa unui juriu.

Felicitări Revistei Biz pentru că – într-un climat de monotonie – continuă să creadă în Social Media, continuă să responsabilizeze bloggerii şi continuă să creeze legături.

Sponsorii acestei ediţii au fost: LiptonBancpostDanoneAvonStaropramen.

La final, un gest inspirat făcut de Gaben: Mulţumesc!

6 Flares Twitter 0 Facebook 6 6 Flares ×

4 thoughts on “Câteva observaţii despre Social Media Summer Camp 2012

  1. Pingback: Motivatie Social Media | Horatiu Hagiu

  2. Pingback: 10 lucruri de stiut despre #bizsmscamp 2012 | Provinciala

  3. Pingback: Cum a fost la Social Media Summer Camp 2012 | M A N A F U *

  4. Pingback: Prezentarea şi prezenţa mea la Webstock | Adrian Ciubotaru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *