Mai puţini bloggeri ca la ediţiile celelalte, mai multe companii.
Cea mai bună prezentare – şi sunt multe de discutat pe această temă – de la Social Media Summer Camp 2012 a avut-o Mugur Pătraşcu.
Marta mi-a lăsat impresia că se luptă uneori cu morile de vânt. Să crească industria, să creeze conexiuni, să educe anumiţi bloggeri.
Cristian Manafu a strâns la un loc toate articolele despre Social Media Summer Camp.
O bila neagră pentru bloggeri: companiile au fost mai interesate de prezentările bloggerilor decât au fost aceştia interesaţi de prezentările oamenilor din companii. Senzaţie de suficienţă.
Mi-a plăcut mult exerciţiul de creativitate încercat într-una din zile. Participanţii din sală s-au grupat în echipe care au lucrat pe câteva briefuri, iar apoi şi-au prezentat ideile în faţa unui juriu.
Felicitări Revistei Biz pentru că – într-un climat de monotonie – continuă să creadă în Social Media, continuă să responsabilizeze bloggerii şi continuă să creeze legături.
Sponsorii acestei ediţii au fost: Lipton, Bancpost, Danone, Avon, Staropramen.
La final, un gest inspirat făcut de Gaben: Mulţumesc!
Pingback: Motivatie Social Media | Horatiu Hagiu
Pingback: 10 lucruri de stiut despre #bizsmscamp 2012 | Provinciala
Pingback: Cum a fost la Social Media Summer Camp 2012 | M A N A F U *
Pingback: Prezentarea şi prezenţa mea la Webstock | Adrian Ciubotaru