Blogoree Romanian Tour la Iasi

0 Flares 0 Flares ×

Idee: Bobby Voicu, creator Blogoree.ro
Componenta (de la stanga la dreapta): Mihnea Boiangiu, Vlad, Bobby Voicu, Darius Groza si Adrian Ciubotaru)

Ruta: Bucuresti – Buzau – Bacau – Roman – Iasi
Plecare: 8:00
Sosire: 17:50
Incidente: conditii meteo fluctuante (cateva tornade mici, o furtuna de nisip, copaci rupti)

Obiective turistice vizitate pe drum: Mausoleul din Marasesti, o benzinarie din Bacau, centrul orasului Roman (admirat Roman Cafe, Restaurantul Roman si Hotelul Roman), micii unui popas turistic de la iesirea din Roman.

Iasi: ploaie torentiala, cazarea la hotel Studis, iesire din cantonament prin oras.

Intalnirea in sine: Terasa Vanatorul din Copou. Am stat o ora aici pana a inceput sa cante un tip simpatic ( jaga jaga) de nu se mai auzea om cu blogger si invers.

Marea Intalnire: Terasa Yes (langa BCU spre Pacurari)

142.jpg 152.jpg

Observatii generale: Am cunoscut cativa oameni misto (salut Iulian), a existat o mica polarizare (ca si la intalnirea de la Cluj) intre discutiile tehnice si cele generaliste.

Nota de plata: A fost de 156 RON pentru aproximativ 20 de persoane (patru dintre ele au si mancat)

Seara: Am fost invitati de catre Tony la un complex turistic in Bucium si nici pana acum n-am apucat sa-i multumesc mai pe indelete pentru ospitalitate. Mici la gratar, bere, bancuri, povesti pana pe la doua dimineata.

132.jpg 172.jpg

Duminica dumineata: mancat cu Darius o inghetata pe treptele Palatului Culturii.
La plecare, ne-am luat ramas bun de la Iasi (text de compunere de clasa a IV-a), iar Mihnea a facut doua panorame frumoase.

092.jpg 082.jpg

Drumul inapoi: Ne-am oprit prin Vaslui unde Bobby a fost un ghid plin de informatii, am oprit la Podul Inalt (de unde poze):

In apropiere de Tecuci am facut baie in Siret

si in apropiere de Bucuresti am inceput sa revenim in Bucuresti (duminica seara in jurul orelor 21:00).

In loc de incheiere, as spune apoteotic ca mi-a placut compania de pe drum, mi-au placut oamenii gasiti in Iasi, experienta in sine, revederea Iasului dupa un an de zile (si nopti) si amintirile create. As spune mai multe despre ce inseamna Blogoree Romanian Tour spre deosebire de alte socializari intre bloggeri, insa acest text s-a vrut doar o simpla cronica.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

7 thoughts on “Blogoree Romanian Tour la Iasi

1. Adrian Ciubotaru Post author

Adi, sentimentul e reciproc; regret in mod evident timpul scurt si fuga sub care ne-am intalnit. Personal, voi incerca sa revin cat de curand in Iasi cel putin de cateva ori in vara asta si nu voi ezita sa te caut:)
    Iti multumesc inca o data.

2. Tony

@adimi da cam fugitiv, cam la fiecare intalnire (ciudat no? 🙂 ) Dar voi cu Blogoreea ati fost si mai fugitivi, nu am avut timp sa va descos in parte si nici sa va cos la loc 😀

3. Artistu'

Bravos ma uite ca lumea socializeste ! Hai ca blogosfera creste, chiar daca mai shcioapata ea si se mai supara omo cu om, pan’ la urma vad ca se rezolva. Imi permit sa fac o comparatie: Blogosfera – Familie ! Ca vorba aia, nici intr-o familie nu e mereu armonie ! Sa speram ca familia se va mari si ca armonia va aparea !
    P.S. Mama ce comment pacifist, cred ca e de vina caldura si mirosul asta de canabis de la betzigasele parfumate ! :))
    Andrei… 😉

4. Pingback: Redescopera Romania: Si… am redescoperit Moldova » Blogul lui Bobby Voicu – alpha beta version