Este un eveniment cu tradiție în zona on line, dar această ediție – între 4 și 7 iulie, la Pârâul Rece – și-a schimbat puțin profilul:
– mai puțini bloggeri speakeri
– mai mulți profesioniști chemați să vorbească
– sesiuni de traning în branding și creativitate
– un exercițiu interactiv în care echipe vor rezolva câte un brief de campanie în social media.
Concluzia e simplă: blogger sau om din companie, dacă te înscrii la această ediție de Social Media Summer Camp, ai șansa – dincolo de networking-ul aferent – să înveți mai multe despre mediul online, despre propria nișă și despre cum poți face lucrurile mai bine.
La ultimele evenimente la care Marta m-a chemat, prima mea grijă a fost:
“Sper că nu mă chemi să vorbesc”
Sunt unul dintre aceia care s-au plictisit să spună aceleași lucruri (chiar dacă publicul e diferit), să se plângă de aceleași racile ale industriei și să aibe impresia că lucrurile se schimbă mult mai greu decât intențiile bune pe care majoritatea dintre noi le avem.
Pentru bloggeri, acest eveniment este unul de referință. Nu există întâlnire unde cineva să nu povestească o întâmplare de la Pârâul Rece, o ceartă, un mic scandal, o glumă sau un banc. Pe de altă parte, tot aici s-au legat prietenii și s-au conturat proiecte și colaborări.
Sponsorii acestei ediții sunt: Staropramen, Cora, Avon, Danone, Campofrio, UnicreditTiriac Bank, Cosmote, Romtelecom și Renault.