Se întâmplă două lucruri bune atunci când bloggerii se întâlnesc față în față cu companiile: are loc un dublu proces de învățare.
De câțiva ani, companiile sunt într-o curbă de învățare în ce privește social media, metodele de măsurare și modalitățile de a gestiona un mediu mai puțin controlabil. La fel, bloggerii învață de la companii o lecție economică foarte utilă: trebuie să livrezi ce promiți și, mai mult decât atât, trebuie să livrezi la timp.
O asemenea întâlnire va avea loc între 22-24 iulie la Social Media Summer Camp, o tabără – prima din România! – de social marketing, organizată de Revista Biz.
Pe scurt, bloggeri de top – lista nu este deloc de neglijat – vor prezenta strategii de social media marketing în trei zile de workshopuri, conferințe, traininguri, networking, petreceri si distractie în aerul tare al online-ului românesc.
Pentru că este un asemenea eveniment este o oportunitate, participarea necesită înscriere. Înscrierea înseamnă atât accesul la procesul de învăţare (investiţie în educaţie), cât şi la distracţie (o ieşire relaxată de câteva zile).
Pingback: Mâine plec la Biz Snow Camp | Adrian Ciubotaru