La Mittersill am făcut stânga într-un giratoriu spre drumul care duce spre Leinz. E un Transfăgărașan mai mic practicabil în sezonul de iarnă, plin de tunele și de echipaje de deszăpăzire. În giratoriu, un indicator atipic te anunța că te îndrepți către Slovenia și Italia.
O apucasem pe această șosea în speranța unor peisaje spectaculoase fără niciun gând decât să merg aiurea cu mașina. N-am apucat să trec munții de tot căci undeva în vârful muntelui, după un tunel lung de 5 km, am nimerit în faţa unor bariere unde se plătea 10 euro taxă de trecere.
Aveam numai monede în buzunar, iar austriacul din gheretă, după o scurtă încercare, mi-a înapoiat serios cardul. L-am întrebat dacă mă pot întoarce din drum şi atunci i-am surprins umbra unui început de zâmbet.
E o plăcere să conduci prin Austria, ascultând un radio în germană, cu aparatul foto pe bancheta din dreapta şi căutând motiv de declanşare.
Mai multe poze găsești în albumul Facebook.
Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri este un eveniment organizat de Foto Union cu sprijinul Neola, Hotel Kehlbachwirt, Hotel Continental, Domeniile Vînju Mare, Opel, Anagrama.
Cum te uiti pe harta data de tine, in dreapta ai un drum paralel cu cel pe care ai mers tu. Ala este unul din cele mai frumoase drumuri din tine si este cel mai inalt din Austria.
Nu stiu daca este deschis iarna, dar la cum ii stiu pe austrieci probabil ca este deschis. Ala sa mergi sa-l vezi, transfagarasanul este mic copil pe langa ala.
Uite aici niste poze din vara. Daca ai timp, merita sa te duci sa-l vezi 😉
Da, știu drumul, e închis iarna. L-am ratat vara trecută, poate anul aceasta am mai mult noroc:)
Pingback: Cel mai înalt munte din Austria | Adrian Ciubotaru
Pingback: Ce au scris 16 bloggeri in #komandament, tabara de fotografie din Austria? | refresh.ro
Daca ar exista putina educatie rutiera si in Romania, poate ar fi deschis si Transfagarasanul iarna. Chiar si cu o taxa de acces lumea tot s-ar duce sa vada peisajul superb de iarna.
Pingback: Cele mai bune fotografii din #komandament | Blog de fotografie
Pingback: TFB3 – raport de activitate în komandament | Foto Union
Deosebit traseul acesta. L am facut si eu acum 2 ani, dar din pacate drumul nu avea o consolidare ca acum!