A fi protejată este apogeul sentimentului fiinţei la femei. Ţinta oricărei acţiuni a oricărei femei este să se simtă protejate.
Când îşi schimbă tamponul, o femeie trebuie să se simtă protejată.
Când se dă cu ruj, o femeie trebuie să se simtă protejată.
Când urcă în lift, când stă în metrou, când mănâncă un covrig, o femeie trebuie să se simtă protejată.
Tot ce este nevoie să ştim despre femei, este faptul că trebuie să se simtă protejate, trebuie să se protejeze.
Sună-ţi iubita şi întreab-o:
“Bună, te simţi protejată?”
Cutremure, inundaţii, razboaie, încălzire globală, unghii zgâriate, conexiune slabă la internet, un lapte prea îndulcit, de toate aceste lucruri şi de multe altele, o femeie trebuie să fie protejată şi mai presus de toate, să se protejeze.
Mentalul feminin este clar şi iremediabil setat pe a proteja, a se proteja, protejare.
ai uitat si “are grija”. “ai grja de tine”, “nu ai nici o grija”, “lasa in grija noastra” etc. asta tot apropo de protejare..
dar pana la urma nu e normal, din moment ce fomeile nasc prunci?
cele mai penibile mi se par reclamele la Activia
Nu cred ca are vreo legatura ideea mai sus mentionata ca femeia este strict relationata de verbul in cauza ci s-a avut in vedere ca orice spot, atunci cand este enuntat sau ascociat cu o figura feminina, este mult mai credibil maselor. Nu e altceva decat strategie puerila de marketing. ‘A se proteja’ este un reflexiv mai mult feminin, dar daca ne gandim la caracterul tranzitiv al verbului, implica si un TU oarecare, general si contine insasi ideea de mama.
Sunt de acord cu ce spui(scrii?), cu mentiunea ca nu femeile au cerut verbul asta ci li s-a impus social, indirect.
scuze, jez, acum am citit…
.există vârste ale femeilor ce dau dureri de cap bărbaţilor
…aceştia , in general , au o viata monotonă….. pe la 14 ani îşi doresc o prietena ….. pe la 16 au o prietena dar nu se simt atraşi fizic de ea ci , doar sexual. …pe la 20, au parte de-o femeie foarte senzuala, insa sensibila. …la cea mai mica neînţelegere plânge si ameninţă că se sinucide. ….realizează, apoi , că au nevoie de o femeie echilibrata cu un caracter stabil. …la 25 de ani cunoşti o astfel de femeie…..din păcate , sunt previzibile si te plictiseşti repede. ……la 30 de ani cunoşti femeia temperamentală…..vorbeşte mult si cu patos, sare de la un subiect la altul si e cam certăreaţa de felul ei. ….realizezi ca nu ţii pasul cu ea. …înţelegi ca ai nevoie de o femeie inteligenta cu caracter puternic, care ştie ce vrea si ştie cum sa-si realizeze dorinţele. …posibil s-o găseşti = căsătorie. …urmează divorţul si ea pleacă cu tot ce ai. …..de la 40 de ani tot cauţi femei….iar ele continua sa se……emancipeze
@gygk
o, daaa :)))
poate pentru ca femeile s-au saturat doar sa protejeze… macar in publicitati sa se simta protejate 😛
Ana lui Manole s-o fi simtit protejata?!
jez, protejare, grijă, pentru că meriţi
nicolle, normal că s-a aplicat un stereotip care merge oriunde şi oricum, cred unii
gygk, dezvoltă un articol, din comentariu n-am reuşit să înţeleg prea multe:)
Bigdady, bună ideea: protejarea limitează, taie aripi
Adi,
asa-i, protejarea limiteaza iar protejatele sunt imature 🙂
Bigdady,
sunt multe Ane care prin sacrificiul lor n-au creat aripi ci doar monstri care in loc sa sara in gol au ramas pe acoperis 😛
gygk,
o daaa :))
Femeile simt nevoia de protectie. Ele recunosc asta. De ce mai apar dispute despre egalitate intre sexe? Nu e clar ca nu exista?
Nu vreau sa fiu misogin, dar: Barbatii nu simt nevoia sa fie protejati? Lor cine le da senzatia ca sint?
Reclamele de acest gen se vor a fi o mangaiere pe crestetul femeii. Nu este vorba ca femeia este supra-protejata, ci dimpotriva, ea protejeaza, si nu primeste indeajuns inapoi.Apare marketing-ul si le ghiceste insight-urile, pe care nu au avut curajul sa le recunoasca cu voce tare.Acesta le completeaza,in mici proportii si pe termen scurt, aceasta nevoie.Daca sunt atat de multe reclame cu acest mesaj, nu inseamna ca aceasta nevoie este acoperita, ci dimpotriva, e un bun material pentru industria de advertising.
O Ana, doua Ane … care are 4 meri.
Mersi Big,
rectific, multe “Ana”
si putini “Manole” 🙂
(In vorbirea curenta se foloseste si “multe Ane”, pentru a intari forma de plural)
Esti un geniu :))