Despre pasiune

0 Flares 0 Flares ×

După workshop-ul de comunicare online, o domnişoară mi-a mărturisit că nu prea ştie cum să comunice eficient pentru cei 2% atâta vreme cât organizaţia din care face parte (cu profil civic) nu se ocupă de cauze cu un puternic impact emoţional (copii, animale).
Îi răspund că întotdeauna se poate găsi o soluţie de comunicare pornind de la valorile organizaţiei, misiunea ei, obiective și rezultate.

Ajungem să discutăm despre mediul online şi o întreb dacă se ocupă constant despre prezența online a ONG-ul (site, blog, twitter, facebook, search ș.a.). Mi-a spus că ea însăși se ocupă de aceste lucruri, însă din păcate în ultimul timp nu prea a mai avut timp.

Am rămas uimit. Dacă nu ai timp să te ocupi de o parte importantă a ceea ce faci, înseamnă ca nu prea te interesează munca proprie, iar cei 2% ar fi mai bine să se ducă la niște oameni care sunt pasionați și au timp de cauza pentru care militează prin organizația din care fac parte.

Dacă nu ai timp, nu ești pasionat, iar daca nu ești pasionat, nu prea poți convinge multă lume că lupta ta merită sprijinită. Scuza nu am timp nu trebuie să se aplice lucrurilor de care ești pasionat.

*

Mai jos găsești o prezentare despre Lecturi Urbane ca studiu de caz de comunicare online, o scurtă rețetă cu câțiva pași si câteva idei:

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

6 thoughts on “Despre pasiune

  1. mafsi

    E bine ce zici tu despre pasiune, Adrian, doar că uneori – nu știu dacă e și cazul prezentat de tine – resursele într-un ONG sunt overloaded.

    Dacă așa este și la domnișoara, atunci eu aș mai avea răbdare în ce privește timpul în care anumite proiecte pe online se nasc 🙂

    Reply
  2. Pingback: Despre dezamagire « Anamaria Hâncu

  3. Pingback: Ileana Ghita » Blogtrip Braşov

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *