Workshop de comunicare online pentru ONG-uri

0 Flares 0 Flares ×

Astă vară, după Plant Your Brand, observând studenți activi cu idei, inițiative și proiecte, am vorbit puțin despre social media ca cel mai bun instrument de-a ne propaga mesajul la cât mai mulţi receptori și cea mai bună şansă de a filtra oameni cu interese şi aspiraţii comune.

Astă toamnă, după Green Social Media, vorbeam despre norocul de-a avea la dispoziție social media, un instrument simplu care are nevoie doar de de pasiunea noastră pentru a fi folosit la capacitate maximă. Există o infrastructură uriașă la dispoziție și este nevoie doar de o idee, de o poveste pentru a o activa pentru bine nostru și binele comunității.

Observând cât de puțin și cât de greșit este folosită social media și având experiența Lecturilor Urbane, nu cred ca voi obosi vreodată să povestesc despre puterea și capacitatea de-a folosi blogurile și rețelele sociale pentru acțiuni civice de către ONG-uri.

Ca și anul trecut pe vremea asta, în perioada următoare va urma o avalanșă de comunicări, mobilizari, afișe și spoturi pentru cei 2% pe care ONG-urile le pot primi din impozitul pe venit. Pentru a pune mai aproape oamenii din asociațiile non-guvernamentale și experiența câtorva bloggeri cu experiență “civică”, Bobby Voicu organizează un workshop de comunicare online pentru ONG-uri cu invitaía adresată pentru oricine face parte din departamentul de comunicare al unui ONG, are un ONG sau coordonează un ONG.

Locurile sunt limitate, iar pentru participare trimite la bobby.voicu at gmail.com cu subiectul “Participare ONG”, cu detalii despre ONG-ul în care activați și ce responsabilități aveți acolo.
Formatul de workshop (iar nu de conferință) menținea rigoarea unor discuții și prezentări punctuale și la obiect, cu studii de caz și acțiuni concrete care pot fi efectuate cu ajutorul social media.

Vor vorbi, astfel, marti, 27 aprilie, de la ora 19:00, la Matasari 17 următorii:

1. Bobby Voicu (despre comunicarea online, “call to action”, strategii pentru Facebook și Twitter de atragere a interesului)

2. Adrian Ciubotaru (despre cum #lecturiurbane a ajuns de la o idee la zeci de oameni citind în locuri publice folosind numai comunicarea online)

3. Oana Bratila (despre modul in care Let’s do it, Romania! intenționează să comunice online pentru a aduce cât mai mulți voluntari pentru a curăța România de gunoaie)

4. Ruxandra Palade și Aurelia Grigore (despre baza de date cu ONG-uri a FDSC şi simplificarea procesului de completare a formularului 230 – cel cu 2%).

Vă invit să vă înscrieți la acest workshop punctual, să disecăm câteva idei cu exemple concrete și studii de caz și de ce nu, să ne cunoaștem mai bine.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

9 thoughts on “Workshop de comunicare online pentru ONG-uri

  1. Pingback: Despre pasiune | Adrian Ciubotaru

  2. Roxana

    Un articol foarte bun si util. De curand am gasit o asociatie umanitara in ale carei activitati ma implic ca voluntar si sunt foarte mandra d lucrul acesta. Daca doriti sa ajutati fie prin donatii, fie prin implicare directa in diferite actiuni umanitare gasiti aici http://www.asociatie-umanitara.ro/ o serie de asociatii umanitare care s-ar bucura enorm de ajutorul vostru. Fiecare dintre ele desfasara mai tot timpul anului campanii umanitare, dar din pacate numarul voluntarilor si al persoanelor interesate sa ajute este din ce in ce mai mic.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.