Ne admirăm pe noi înșine atunci când surprindem cum anumite produse – deși nu zgârie cu nimic scenariul – sunt “plasate” atent în filme și seriale. Lenovo, Nokia, Apple, Mini Cooper sau HP sunt doar câteva exemple care îmi vin acum în minte.
Recent, cel mai bun product placement – Ford Focus – l-am regăsit într-un serial. Fragmentul are doar un minut, este atât de bine făcut și sugerează atât de multe trăsături ale mașinii încât ai impresia că asiști la un spot.
Replica tatălui se potrivește de minune și în film, și în spot:
“You’ll be safe in the car”
Simpatic, nu-i așa?
e de prost gust plasarea. iar acum 6 ani cei de la top gear descarcau energie pe un vw golf http://www.youtube.com/watch?v=ve6XGKZxYxA
NetuLiber, mie mi-a plăcut scena:) De ce compari o secvență dintr-un film cu un “experiment” dintr-un car show?
pentru ca experimentul e mult mai real decat ce se intampla intr-un film. da, masina o sa ii apere de fulgere este adevarat dar nu trebuie asociata cu marca ford unde ai franare in x metri, navigatie si senzori in spate
you have a point, dar nu cred că miza a fost să vedem cum te apără mașina de fulgere