Am zburat o singură dată cu Tarom (Bucureşti – Madrid şi retur) şi mi-au plăcut. S-a nimerit fix în perioada când acel vulcan islandez şi-a amintit că are personalitate şi personalitatea lui ne-a întârziat câteva zile prin Madrid.
În tot acest timp, cât eram blocaţi în capitala Spaniei, urmăream ştirile de pe site-ul Tarom cu speranţa deblocării spaţiului aerian. Am aflat apoi – de la nişte prieteni din companie – cum acele zile au fost un tur de forţă pentru ei, cum au lucrat de la 7 dimineaţa până târziu spre miezul nopţii, cum – dincolo de pierderile financiare – importanţi erau pasagerii blocaţi prin aeroporturile din toată Europa, cum telefoanele sunau şi lumea era îngrijorată.
Am revenit atunci în Romania după două zile întârziere, cu un zbor lin şi, când am aterizat pe Otopeni, am mulţumit în gând căpitanului Zamfir şi echipajului.
Săptămâna trecută – în cadrul unui eveniment cochet unde Dragoş Butuzea (care a spus şi două vorbe despre Lecturi Urbane) şi Doina Ionescu au făcut deschiderea cu un recital de texte literare despre călătorie ca situaţie existenţială – Tarom a lansat primul spot de imagine din istoria sa de 56 de ani pe care vă invit să îl vedeţi mai jos:
De asemenea, în afara spotului de imagine, Tarom – o companie care a observat că notorietatea nu înseamnă neapărat reputaţie bună şi clienţi mai mulţi – va începe o linie de comunicare pe ideea Drumul ne formează, iar destinaţia ne defineşte.
Au mai scris despre eveniment Victor Kapra şi Alina Constantinescu.
Foto: Andreea Petria (22 de ani) – noua imagine TAROM
Asa trebuia sa arate si brandul de tara. Avem specialisti in publicitate, de ce trebuia sa platim un spaniol sa ne deseneze o frunza (doar ca logo) si sa o prezentam in China ca fiind reprezentativa pentru tara?
Este un lucru bun ca Taromul s-a apucat sa-si faca o campanie de imagine, dar sincer nu cred ca este cea mai buna alegere – nu cred ca este nici distinctiva, nici teribil de memorabila si nu cred ca s-au gandit nici o secunda la care sunt benefit barrierurile Tarom.
Personal, apreciez Tarom, e o companie buna, s-a imbunatatit cert in ultimii ani, dar campania nu ma da pe spate
Spotul nu e foarte original, seamana un pic cu ceea ce vezi la alte companii aeriene. Poate ca e in spiritul SkyTeam, face sens. E un pas inainte!