A deveni deja un obicei ca Revista Biz să facă evenimente consistente unde, dincolo de networking și distracție, se discută pe bune, se tranșează idei, se formează trenduri. Sub aceste aspecte, Social Media Snow Camp nu a fost o excepție.
Mai jos este prezentarea mea despre ce înseamnă a fi blogger în 2011 și de ce Social Media ar trebui să ne vină ca o mănușă.
O colecție cu articole și pozele de la #bizsmscamp găsești aici.
Pingback: SMSnowCamp – debriefing « « Spada
Hm, a fi blogger nu înseamnă să fii și biciclist? Sau doar șofer e de ajuns?
Mulțam pentru sfaturi!
(În ultimul paragraf cred că voiai să pui “2011”)
George, da, înseamnă a fi și biciclist:)
thumbs up!
Felicitari pentru prezentare, mi-a placut pentru ca este clara si la obiect!
Pingback: Dana blog » SMSnow Camp – prezentări
Pingback: In tabara cu oameni social media – Social Media Snow Camp | Ancuta Lebada
O prezentare excelenta, ar fi bine ca bloggerii incepatori sa inteleaga cum merge treaba si cum poti deveni profesionist in 2011.
Pingback: #bizsmscamp, not just another social media event
Pingback: De ce nu-s eu A-lister – Ovidiu Sîrb cu î din i
Pingback: Brand blogosferic. Total. « Photo blog
a fi blogger in 2011 mai inseamna doar sa ai tichie de margaritar
Sa initiezi evenimente ? Hm.Exista persoane fara pic de originalitate care doar cu asta se ocupa : initiaza chestii (interesante dar mai ales ne…) si fac reclama la tot felul de minunatii.
Nu stiu ce inseamna a fi blogger dar stiu ca-mi place originalitatea 🙂
Pingback: Portretul blogărului român la tinereţe « Photo blog
Pingback: Bloggeri noi si bloggeri vechi » Bogdana Butnar .ro
Pingback: Blogprenor sau problogger?
A fost una dintre cele mai bune prezentari
Pingback: Bate un vânt de schimbare | Adrian Ciubotaru
Pingback: Dragă Vali Petcu, ești pur şi simplu necinstit | Adrian Ciubotaru
Pingback: Tunning blog