Ce înseamnă a fi blogger în 2011?

0 Flares 0 Flares ×

A deveni deja un obicei ca Revista Biz să facă evenimente consistente unde, dincolo de networking și distracție, se discută pe bune, se tranșează idei, se formează trenduri. Sub aceste aspecte, Social Media Snow Camp nu a fost o excepție.

Mai jos este prezentarea mea despre ce înseamnă a fi blogger în 2011 și de ce Social Media ar trebui să ne vină ca o mănușă.

 

 

O colecție cu articole și pozele de la #bizsmscamp găsești aici.


0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

20 thoughts on “Ce înseamnă a fi blogger în 2011?

  1. Pingback: SMSnowCamp – debriefing « « Spada

  2. Pingback: Dana blog » SMSnow Camp – prezentări

  3. Pingback: In tabara cu oameni social media – Social Media Snow Camp | Ancuta Lebada

  4. Pingback: #bizsmscamp, not just another social media event

  5. Pingback: De ce nu-s eu A-lister – Ovidiu Sîrb cu î din i

  6. Pingback: Brand blogosferic. Total. « Photo blog

  7. Hapi2233

    Sa initiezi evenimente ? Hm.Exista persoane fara pic de originalitate care doar cu asta se ocupa : initiaza chestii (interesante dar mai ales ne…) si fac reclama la tot felul de minunatii.
    Nu stiu ce inseamna a fi blogger dar stiu ca-mi place originalitatea 🙂

    Reply
  8. Pingback: Portretul blogărului român la tinereţe « Photo blog

  9. Pingback: Bloggeri noi si bloggeri vechi » Bogdana Butnar .ro

  10. Pingback: Blogprenor sau problogger?

  11. Pingback: Bate un vânt de schimbare | Adrian Ciubotaru

  12. Pingback: Dragă Vali Petcu, ești pur şi simplu necinstit | Adrian Ciubotaru

  13. Pingback: Tunning blog

Leave a Reply

Your email address will not be published.