Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori

0 Flares 0 Flares ×

Am pus acest titlul pentru că astfel s-a numit conferinţa la care am participat azi şi, evident, pentru a-mi mări relevanţa pentru motoarele de căutare.

A fost prima dată când am fost la o dezbatere despre bloguri cu oameni din comunicare, publicitate, marketing şi consultanţă şi mi s-a părut interesant. Genul acesta de dezbateri sunt un bun prilej pentru a cunoaşte oameni noi, pentru a schimba idei cu cei vechi si, în genere, dincolo de câteva informatii, pentru a te îmbiba de o stare de spirit optimistă. Nu prea există conferinţe pesimiste.

Manafu a vorbit despre campanii sociale prin intermediul blogurilor ilustrând, printre alte exemple, cazul lui Dan Sântimbreanu, şi punctat câteva chestii de bun simt
(vezi aici).

Sorin Tudor a vorbit despre politica prin web 2.0 în mod succint, cu cifre, cu umor, fără talent oratoric:
(vezi aici, aici şi aici)

Idee reţinută: Tindem să devenim fideli surselor de informare care ne întăresc convingerile.
Procesul de selecţie este fundamental subiectiv, uneori solipsist, alteori ciclic. Avem nevoie de toate motivele de a ne legitima identitatea (permanenţa eului într-un timp dat) în mod continuu etc.

Mi-a plăcut stilul lui Mădălin Matica, are ceva din pragmatismul şi naturaleţea managerilor americani. A vorbit despre virale şi despre campania Audi pe bloguri.
(vezi aici)

La final a vorbit şi Florin Grozea punctând chestiuni basic (citeşte, scrie succint, focus, fii rapid, disponibil şi urmăreşte-ţi povestea cu entuziasm etc.) şi o chestiune ciudată. Nu ştiai daca vorbeşte în calitate de artist, antreprenor on line, project manager sau specialist în comunicare. Diluare de brand sau extensie de linie?

Per total, mi-a placut, n-am pierdut timpul.
Mâine mă duc la conferinţa Ştampila de pe frunte – primul pas spre nemurirea politică (despre crizele de imagine). Pentru că mă interesează crizele de imagine şi pentru că-mi place moderatorul.

0-718 Bogdan Epure 0-750 Marius Balaci şi Bobby Voicu

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

6 thoughts on “Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori

  1. Florin Grozea

    Probabil eram câte puţin din fiecare 🙂

    Uneori am intrat prea mult în amănunte şi m-am pierdut în detalii, voi urmări înregistrarea şi voi încerca să fiu mai concis data viitoare. Sper totuşi ca mesajul meu a ajuns la oameni.

    Reply
  2. Pingback: 30 la suta din electorat se afla online | Sorin Tudor

  3. Pingback: Am fost la Olimpiadele Comunicarii | Blogul lui Bobby Voicu - alpha beta version

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *