Bilanțul Responsabilității Sociale pe 2010

0 Flares 0 Flares ×

Pentru a impulsiona marile companii sa se implice mai mult in comunitate, ResponsabilitateSociala.ro au realizat – cu ajutorul mai multor respondenţi – un bilanţ al responsabilităţii sociale în 2010 care conţine următoarele întrebări la care încerc să răspund din propria perspectivă:

Care sunt primele 3 companii pe care le apreciezi cel mai mult pentru cum s-au implicat in societate in 2010 si de ce?
Nu a fost uşor să te implici în campanii sociale într-un an în care bugetele au fost reduse şi nesiguranţa a atins cote destul de mari. Nu cunosc în detaliu implicarea socială a marilor companii în anul care tocmai a trecut,  însă mi-au rămas în mine câteva acţiuni care pot contura un mic tablou subiectiv a ceea ce s-a întâmplat în 2010.

Am apreciat Petrom atât pentru Tara lui Andrei, Redescoperă România (ambele proiecte continuă şi în 2011), pentru implicarea locală în cazul inundaţiilor din Moldova, cât şi pentru campaniile de plantări în diverse zone ale ţării. De asemenea, menţionez Cola Cola pentru proiectul Paşaportul Verde alături de Tăşuleasa Social, UniCredit pentru concursul de debut literar, cât şi campania prin care OTP Bank a donat cărţi pentru copiii din mediul rural.

In ce masura marile companii au raspuns in 2010 asteptarilor tale in privinta implicarii in societate?
Mi-aş dori o mai puţină goană după imagine, mai multe rezultate şi o mai mare implicare în zona culturală. Deocamdată, nişa ecologică domină dezechilibrat tot ce înseamnă responsabilitatea socială în România.

Ce asteptari ai de la companii in privinta responsabilitatii sociale pentru 2011?
Sper ca climatul de relativă stabilitate economică care se preconizează pentru anul în curs să se reflecte şi în implicarea crescută (comporativ cu anul trecut) a marilor companii atât în campanii ecologice, cât şi în cele civice.

Ce esti dispus sa faci pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?
Ca şi în 2010, sper să rămân la fel de atent (cu un ochi critic) şi implicat (direct sau indirect) în zona implicării sociale şi în spaţiul ideilor care pot crea valoare în viaţa comunităţii.

Răspunsurile la acest sondaj pot fi citite aici.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

3 thoughts on “Bilanțul Responsabilității Sociale pe 2010

  1. Pingback: Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010 « Dragos Dehelean – Relatii Publice si comunicare online

  2. Pingback: Ultima săptămână a bilanţului responsabilităţii sociale « Vorba Corinei

  3. Pingback: Cum văd bloggerii implicarea socială | Adrian Ciubotaru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *