Nu mai ştiu cine spunea că puțini bloggeri se laudă cu campaniile pe care le-au făcut, iar eu observ că și mai puțini bloggeri revin asupra poveştilor stârnite de, vorba lui Manafu, o conversaţie sponsorizată.
Anul trecut, prin septembrie, m-am întâlnit cu Cristina Bazavan şi Marius Tudosiei pentru a filma câteva amintiri ce urmau să susţină campania iniţiată de Grant’s care a cuprins un concurs de poveşti desfăşurat de-a lungul a trei luni.
În urma campaniei s-a făcut un studiu de caz, însă, atunci când lucrurile s-au terminat, m-a întrebat ce mi-a rămas din toată această aventură, dincolo de faptul că am fost ambasador pentru un brand premium şi am susţinut în Social Media comunicarea acestuia.
M-am bucurat de acest prilej pentru a-mi aminti câteva momente frumoase din anii anteriori și am urmărit poveştile a doi oameni – parteneri de campanie – care merită toată admiraţia. Mai mult, pentru că nu vreau să mă lungesc, voi reveni zilele acestea cu un articol -mai “profesionist” – despre ce învață un blogger atunci când participă la o campanie.
Asteptam curiosi sa vedem articolul, sa mai invatam cate ceva.
Pingback: Spada reader #5 « « Spada