În fiecare an, asociații, fundații și inițiative concurează pentru a convinge cât mai mulți oameni de a dona cei 2%. Anul acesta, dintre multe idei și spoturi de campanie, doar o singură poveste mi-a atras atenția. Este vorba despre asociația Salvează Vieți.
M-au impresionat spoturile (sunt autentice și au impact), însă cauza m-a convins cu adevărat: crearea primului Centru de Excelență în tratarea cancerului la copii din România.
Detalii: salveazavieti.ro
Am observat un lucru (incercand a convinge cati mai multi oameni sa redirectioneze 2% in general si spre asociatia din care fac parte, in particular) si am ajuns la concluzia ca cei care au spirit civic, fac deja asta lucru de cativa ani de cand a aparut acest 2%. Mai mult decat atat, fiecare a indentificat destinatarul care ii reprezinta sau pentru care are afinitati.
Restul oamenilor sunt foarte greu de urnit, sper ca spoturi de acest gen sa reuseasca, dar acest rest e format in principal din sceptici si din lenesi. Sunt cele mai dificile categorii de romani posibile.
Iar pe cat de sensibil pare romanul de felul sau, pe atat de insensibil poate fi cand vine vorba sa clinteasca cu adevarat un deget…
nu stiu ce cauta cabral intr-un astfel de videoclip, dar inteleg ca e un fel de superman, daca reuseste sa prezinte si emisiuni acasa, sa joace si-n telenovele si sa salveze si vieti.