Brandurile: noile mitologii ale mileniului trei?

0 Flares 0 Flares ×

Dintr-o anumită perspectivă, lumea din jurul nostru se străduie din toate încheieturile să ne atragă atenția, să ne intre în campul vizual, să ne spună o poveste. Oameni, evenimente, branduri. Toate tânjesc pentru atenția, timpul, afecțiunea, amintirile și banii noștrii.

Gândiți-vă la Oana Zăvăranu cum încearcă să ne transmită ceva pe oriunde ne prinde: la tv, în ziare și reviste sau pe net.
Gândiți-vă la un nunta unui personaj mediatic sau cearta dintre alte sau aceleiași două personalități mediatice. Sunt evenimente epocale care ne urmăresc, încearcă să ne capteze și în cel mai bun caz ne îndeamnă să aflăm lucruri noi despre natura umană.

Și, nu în ultimul rând, gândiți-vă la branduri. De la Apple la Nelu Gălbenuș sunt companii, produse și oameni (dacă includem aici și brandurile personale) care își flutură povestea în jurul nostru și în mintea noastră. Citește întreg articolul pe fishingtonpost.ro

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

Leave a Reply

Your email address will not be published.