Generosity is the best risk management

5 Flares 5 Flares ×

105680708

Titlul este rezumatul personal al primei zile la conferințele CSR’10 și mi-a fost inspirat de prezentarea lui Rob Challis, un englez nonconformist și sclipitor.
Am parcurs o zi (de la 9:00 la 18:00) plină de sesiuni informative și dezbateri pe teme pornind de la CSR și sustainable marketing până la greenwashing (greenbashing a propus un participant) și cause-related marketing.
Am învățat unele lucruri și vreau să aplic câteva direcții în dezvoltarea a tot ce înseamnă orientarea mea civică.

Mai jos urmează notițele (m-am simțit ca un student) luate și câteva idei extrase (unele prezentări au fost ținute în limba engleză):

Inițiative verzi în cadrul companiei Orange: sistem automat de închidere a calculatoarelor, green car fleet, biciclete cu cravate (bike sharing pentru angajați).

Important pentru orice organizație: talent management

CSR initiatives have an impact on the brand reputation.

You cand make your business sustainable through green labeling.

To achieve good reputation you must say what you want to become and become what you say. (Socrate)

Responsability = Ability to Respond

Să nu ne amăgim, nu există produse în totalitate verzi.

It’s cheaper to be responsable than to communicate you are responsable.

Exista o Banca Etica in Italia care oferă dobânzi mai mici dacă te împrumuți pentru o afacere sau o idee “verde”.

Charity will not going to be included in corporate responsability in the future.

Spot:
You’re never too young to start recycling

There is a lot greenwashing out there.

CSR is not a PR exercise. CSR is a business discipline. CSR is an economic imperative.

The main non financial risk of any company is its reputation.

Stakeholders = Anyone who can bugger up your company (Financial Times)

Put yourself on the line!

CSR have to have a strategic rational to be sustainable.

The way we are working is not working.

Intelligence is about generosity.

Cause-related marketing is generating immediate sales.
Responsability of a company should not be mixed with sales.

Au mai participat și au scris: Elena Cîrîc, Corina Georgescu și Titus Capilnean
Vezi hashtag-ul #csr10.

Foto: Elena Cîrîc

5 Flares Twitter 0 Facebook 5 5 Flares ×

4 thoughts on “Generosity is the best risk management

  1. Pingback: CSR 2010 – porneste din interior | Titus Blog

  2. Pingback: CSR-ul nu e o lectie de PR- Elena Cîrîc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *