Despre latura comercială a blogurilor

0 Flares 0 Flares ×

De ceva vreme, agenția Spada publică săptămânal pe blogul său o serie de articole care cuprind interviuri cu câțiva bloggeri despre latura mai puțin idealistă a blogging-ului: campaniile publicitare și tot ce implică aceastea.
Răspunsurile au venit de la Cabral IbackaMiruna Siminel, Radu DumitruRăzvan Pascu, Radu Bazavan, Adrian CiubotaruCristian China Birta și pot fi citite mai jos:

Ce fel de campanii prind cel mai bine la publicul tău?
Campanii prin agentie sau direct cu clientul?
Ce parere au bloggerii despre campaniile in care sunt platiti in functie de rezultatele pe care le aduc?
In ce situatii devine publicitatea pe blog deranjanta pentru cititori?
Ce campanie ti-a placut cel mai mult dintre cele in care te-ai implicat?

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

2 thoughts on “Despre latura comercială a blogurilor

  1. sigina

    pe nisa mea mai sunt unele care cred ca e o blasfemie sa isi polueze blogul cu asa ceva. si ca le afecteaza credibilitatea… :)) well, if bad managed..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *