Conversaţii la o cafea (cu c)

0 Flares 0 Flares ×

Practic, este al doilea episod din Conversaţie la o cafea, proiectul iniţiat alături de Andrei Roşca. La fel de practic, este o înregistrare dintr-o serie lungă care va continua şi în următoarele săptămâni.

Despre ce am discutat?
– lectura este o formă de lene
– evoluţia jocurilor video, televizor color/telecomandă, internet (schimbările de atitudine)
– aici se auzea feonul unei tipe de pe hol
– cum se manipulează memoria colectivă
– informaţia e una, cunoaşterea e alta
– mijloace sociale de control
– cât din educaţie este manipulare
– România ca mit

E foarte posibil ca discuţia în sine să fie mai interesantă decât rezumatul meu, nu sunt motive de panică în acest sens.
Enjoy!

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

3 thoughts on “Conversaţii la o cafea (cu c)

  1. Pingback: Dialogul continua « Blogul Fratilor Miron

  2. m

    meritoriu
    (doua nedumeriri: ce cauta bacon in sec. xiii – glumesc… – si ce program imi trebuie sa aud sunetul. vad scrisul de pe player defiland, deci imaginea in flash ar intra, dar nu aud un sunet, am impresia ca imi lipseste ceva de pe computer. am descarcat insa mp3-ul, si am putut asculta foarte bine.)

    Reply
  3. jez

    wow, desi in mare ati vorbit despre diferente intre generatii, mode, perceptii… e pacat ca nu ati detaliat mai mult, subiectele sunt atat de interesante!! desigur, nu se urmareste un discurs patimas, dar se poate sapa mai mult.
    de exemplu despre cunoastere…atata vreme cand nu putem privi lucrurile decat subiectiv suntem in permanenta “victimile” unei manipulari voluntare sau involuntare.
    cred ca si daca ni s-ar prezenta Adevarul absolut, intr-un mod axiomatic, noi tot am simti nevoia sa il interpretam, astfel mie mi se pare ca informatia este concomitent catalizator si obstacol

    off, dar cred ca nu v-ar fi ajuns o noapte sa detaliati tot ce ati adus in discutie…pacat, ar fi fost frumos

    Reply

Leave a Reply to jez Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *