Nu pun mare accent pe cantitate, însă când vezi că traficul site-ului unui candidat nu depăşeşte pe cel al unui blogger mediu, nu poţi să nu te întrebi unde este problema.
În mediul on line candidatura lui Ludovic Orban este legată de captivintrafic.ro şi comenziintrafic.ro, idei mişto din punct de vedere creativ, însă deloc integrate în coerenta campaniei liberale.
Captivintrafic.ro se zbate pe la 4000 de unici pe lună, iar celălalt site cu tot succesul său nu cred că s-a transformat în capital electoral.
Lucrurile sunt cu atât mai interesante cu atât mai mult cu cât un blogger mediu nu are bannere stradale, nu are reclamă plătită la Google, nu are bannere pe hotnews.ro şi în ziare.
Unde e problema, unde este percepţia greşită? Este o campanie care nu dă prea mulţi bani pe mediul on line, este lumea atât de dezinteresată cu privire la site-ul unui candidat sau pur şi simplu este lipsă de profesionalism?
e saturatie
hai frate ca nu schimba calculatoristii lumea…de ce sa mai aruncam banii pe site-uri pe care intra in general copiii si nerozii.
Fa o comparatie cu site-ul lui Basescu pentru Primarie si vezi unde-i buba. daca traficul lui base era la fel, atunci e clar ca mediul online nu-i inca cel mai indicat pentru campanii electorale in Romania. Cati dintre votanti isi iau info despre candidadti pe internet? Prea putini.
vorbaretu’, nu ştiu…
gogu, uită-te puţin aici: 30% din electorat se afla on line
stash, ce-i drept, mediul on line este gândit ca o simplă anexă în care se bagă firimiturile unui buget. Asemenea, vezi articolul de mai sus.
Adrian, interesul este foarte mic deoarece nu mai spun nimic. ABSOLUT NIMIC. Blaga ce sa spuna?. Cristi diaconescu ce sa spuna?
nimic